Ghid-Saman [Vindecare]
Statusul
Statusul general recomandat este 1 vit 2 int. Eu
recomand 1 vit 5 int pana aveti int la maxim, iar apoi full vit si full
dex. Str este ultimul. Explicatia este simpla. ca shaman in pvp NU aveti
nevoie de aparare. Stiu, suna ciudat dar chiar asa este, iar viata
poate fi suplimentata
bine mersi prin obiecte cu mult pv dar mai ales prin skill-ul leac. Deci puteti lejer sa mergeti pe acest raport un pic extrem.
Competentele
Adevarata putere a shamanului sta in competente. Fara ele e mai slab ca un caine flamand, iar cu ele un adevarat reaper.
1.
Leac. Unealta cea mai de pret si motivul principal pentru care veti
castiga majoritatea duelurilor. Obligatoriu acesta va fi primul master.
2.
Chemare Fulger. Principalul skill ofensiv. Are un timp de incarcare
maricel (comparativ cu celelalte), dar damage-ul imens si mai ales sansa
de necunostinta merita cu varf si indesat. Faptul ca are area damage
este un bonus inutil in pvp. Masterul 2
3. Accelerare. Unul dintre
cele mai subestimate skill-uri din joc. Viteza de miscare si viteza
farmecului sunt vitale in orice duel. Veti vedea cand ajung la tactici
motivele exacte. Masterul 3.
4. Aruncare fulger. Viteza foarte buna
(7 secunde) si damage consistent. Alternativa la al doilea master in
locul chemarii datorita acestei viteze. Pacat ca nu are sansa de
necunostinta.
5. Gheara fulger. Viteza decenta si daune bune dar
datorita faptului ca nu e nici cel mai rapid si nu are nici sansa de
necunostinta il recomand ca al 5-lea master
6. Atac fortat. O ineptie. Cel mai prost skill din tot jocul. Nu as pune puncte pe el nici macar dupa ce as avea 5 mastere.
Echipament
1.
arma trebuie sa fie obligatoriu clopot antic sau evantai vant toamna cu
paguba competentei cat mai mare. Paguba medie nu conteaza. Incercati sa
puneti pe arma o piatra a reintoarcerii cat mai mare si pietre anti
razboinic si anti sura
2. armura nu prea conteaza ce este cat timp
are piatra grabei cat mai mare. Incercati sa o gasiti cu bonus de pv si
bonus la viteza farmec
3. scut imun la necunostinta este ideal indiferent ce scut este.
4. restul mult pv si mult int. Bonusuri de viteza farmec sunt binevenite.
Note generale
Incercati sa aveti cat mai mult pv viteza de miscare si viteza farmec.
1.
PV. Mult pv inseamna ca rezistati mai mult in caz ca sunteti prins de
un stun si incasati cateva vraji. Cu cat aveti mai mult cu atat veti
putea sa rezistati mai mult in dueluri. Bonusuri de pv, bratari de
argint/aur alb, cercei de abanos, etc
2. Viteza de miscare. Cu o
grabei +4 papuci la +9 si G la accelerare ajungeti pe la 188 viteza de
miscare. Adica nu o sa va prinda nimeni. Si cine nu te prinde nu-ti va
da damage.
3. Viteza farmec. Unul din aspectele ignorate chiar de
multi shamani din pacate. La viteza 200 timpul de incarcare al vrajilor
se injumatateste. Adica dati de 2 ori mai repede in adversari cu vrajile
voastre. Un shaman cu viteza farmecului 200 si master pe aruncare
fulger va fi o adevarata mitraliera si va da acest skill la fiecare 3,5
secunde.
Tactici de duel
Si iata ca am ajus si la cel
mai important aspect al acestui ghid. Chiar daca statusul e perfect si
competentele puse la fel tot nu veti face mare branza in dueluri daca nu
aveti o tactica buna. Trebuie sa ghiciti adversarul sa-i cunoasteti
vrajile si mai ales ordinea in care le da. De ex un razboinic corp va da
vartej si taietura tripla imediat dupa ce v-a prins stun. Deci
calculati cat timp a mai ramas intre stun-urile lui si aveti grija sa va
prinda cu viata full altfel riscati sa muriti din stun+vartej+tripla.
Dupa
cum am spus si la inceput apararea nu conteaza dar viteza da. Am spus
asta pentru ca intr-un duel trebuie sa fugiti. Alergati aparent
haotic
pentru a nu lasa adversarul sa va anticipeze directia, dar in acelasi
timp aveti mare grija la obstacole si la adversar. Cel mai rau lucru
care se poate intampla e sa ramai intr-un colt in timp ce un sura magie
te seaca cu spiritul flacarii. In 3 secunde esti pe jos iar
adversarul rade de tine.
Invatati
raza de actiune a diverselor vraji ale adversarilor (tropait, spirit
flacara, etc) si incercati pe cat posibil sa va tineti in afara
acesteia. Veti reusi acest lucru datorita vitezei superioare (nu uitati de skill-ul accelerare).
Dati
de la distanta cu tot ce aveti si continuati sa fugiti pana cand
adversarul e mort. Vindecati-va cand aveti nevoie dar atentie la ce
distanta este adversarul. Vindecarea nu se poate face din alergare si cu
un adversar aproape riscati sa muriti.
Singura situatie in care este
permis sa veniti sa dati de aproape cu clopotul/evantaiul este daca
adversarul este foarte slab. Altfel nu
aveti nici o sansa
Bafta la crescut!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu